איתור תשתיות בזכרון יעקב

מה הנזק העלול להיגרם מפגיעה בתשתיות?

האפשרות של פגיעה בתשתיות תת קרקעיות מסוכנת לסביבה ולעובדים בשטח גם יחד, ויכולה להיחשב כעבירה פלילית אם נעשתה ללא תכנון ובדיקה.

-חפירה בעומק הקרקע ללא בדיקה לאיתור תשתיות תת קרקעיות עלולה לגרום לפגיעה בקווי גז ולפיצוץ. נזק לקווים אלה גם יכול להביא לניתוק אנשים הגרים בסמוך מתשתית הגז והסכנה אף עלולה לגרום לפינוי זמני מהמקום. מלבד הנזק העלול להיגרם, יש לפגיעה בתשתיות גם השלכות כספיות לאור הצורך לתקן את התקלה, הזמן הרב שייקח התיקון והעלות יכולה להיות גבוהה מאוד.

-פגיעה בקווי חשמל עלולה להיות גם היא מסוכנת לסביבה ולעובדים בשטח. מתחת לאדמה עוברים קווי מתח גבוה אשר מספקים חשמל לאזור כולו. נזק לקווים כאלה עלול להוות סיכון מיידי לעובדים, בנוסף לניתוק החשמל לעיר שלמה או לשכונה גדולה, למוסדות ציבוריים, לתשתית הרמזורים בכבישים ולמוקדי חירום. נזק כזה יכול לקחת זמן עד לתיקונו, ובינתיים לגרום הפרעה קשה לסביבה, מלבד העלות הגבוהה, כמובן.

-צינורות מים עוברים

גם הם מתחת לאדמה, ופגיעה בהם עלולה לגרום נזק סביבתי רב, הצפות, ניתוק מים לתושבים בסביבה, למוסדות ציבוריים, למרכזים רפואיים ופגיעה במערכת הביוב. מלבד העלות הגבוהה של התיקון, שנופלת על כתפי החברה המבצעת, עלולות להיות תביעות אזרחיות וקנסות כספיים בשל הנזק שנגרם.

-קווי הכבלים והתקשורת עוברים גם הם מתחת לאדמה כדי למנוע הרס של הנוף וכדי שלא ייפגעו מחפירות, בנייה ופגעי מזג האוויר. פגיעה של כלי עבודה בכבלי תקשורת, כבלים ובזק יכולה להביא לניתוק תושבים רבים לזמן ארוך. התיקון של כבלי תקשורת עלול לארוך זמן רב, לסכן את הסביבה שנותרת ללא יכולת לתקשר במקרי חירום, ואף לגרום לתביעות כספיות.

-פגיעה בחללים תת קרקעיים או במבנים תת קרקעיים כמו מקלטים, קברים ושרידים ארכיאולוגיים עלולים להוביל לעצירת העבודות בשטח, לעיכוב בתהליך העבודה או אף להפסקתו המוחלטת. היו מקרים בעבר של פגיעה בקברים עתיקים במהלך חפירות, קברים שלא היה ידוע שקיימים מתחת לפני הקרקע, והתוצאה הייתה הפסקת עבודות, עיכוב, הליכים משפטיים ועוד. אילו היו מבצעים איתור תשתיות ומיפוי לפני תחילת העבודות, ניתן היה להימנע מהבעיות שהתפתחו לאור החפירה.

עובדים בשטח באחריות

עבודות חפירה בשטח אינן עניין לחובבנים, והן גם אסורות ללא אישורים מתאימים וציוד מקצועי. חברת פנדה איתור תשתיות מים מבצעת חישוף, מיפוי ואיתור של כל סוגי התשתיות בשטח מתחת לפני הקרקע ומעליה באופן מדויק. לנו יש ניסיון, אנשים מקצועיים, ציוד ייעודי ואת כל הכלים לבצע עבודה יסודית לכל צורך ובכל מקום. אנו יכולים לספק תמונה ברורה לפני עבודות בנייה וחפירה בשטח ולבצע חישוף תשתיות בכל מקום שנדרש.

כדי לבצע חפירה יסודית לצורך בנייה, הקמת תשתיות דרכים, בניית יסודות למבנים פרטיים או משותפים, יש צורך לברר מה נמצא מתחת לפני הקרקע כדי לא להיות מופתעים. את זה ניתן לעשות בפנייה אלינו, ונשמח לעמוד לרשותכם עם הציוד המתאים והאנשים המקצועיים כדי לספק מפה ברורה של הקרקע והתשתיות המצויות מתחתיה או בסביבתה. אם אתם זקוקים לחישוף תשתיות, שאיבת חול, שאיבה מצנרת ניקוז, פנו אלינו ונגיע עם הכלים כדי לסייע. 

תוכן עניינים

פלא החורף בפורטוגל: מסע לדרום מנשק השמש

כשזה מגיע לתכנון חופשה בחורף, לא פעם מתעלמים מאירופה לטובת יעדים טרופיים. עם זאת, פורטוגל מציעה חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד. במאמר זה, ניקח אתכם למסע אל דרום פורטוגל מנשק השמש, בו תוכלו להימלט ממזג האוויר הקריר ולהתעמק ביופיה של המדינה הקסומה הזו.

שתיית מים בחורף

החורף כבר כאן לכן כדאי להקפיד על שתיית מים בכמות מספקת גם בעונה הקרה והגשומה. בקיץ רובנו שותים מספיק מים בגלל מנגנון הצמא שמתפקד היטב

מיטת קומותיים מושלמת לחדר הילדים שלך

כשזה מגיע לריהוט חדר הילדים שלך, מיטות קומותיים הן בחירה פופולרית ופרקטית. לא רק שהם חוסכים מקום, אלא שהם גם מוסיפים נופך של כיף והרפתקה לחדר. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, הבחירה במיטת הקומותיים המושלמת יכולה להיות מכריעה. במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך דרך הגורמים החשובים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.