איך מבצעים מיפוי תשתיות?

תהליך מיפוי התשתיות מתבצע באמצעות ציוד אלקטרו-מגנטי או אלקטרו-אקוסטי, על פי הצורך והחומר ממנו עשויים הצינורות והכבלים התת קרקעיים. באופן זה ניתן לדעת מה החומר ממנו עשויים הצינורות, וכך לדעת מה נמצא מתחת לקרקע, כמו גם עומקם והתוואי שבו הם מונחים.

תהליך העבודה:

מבצעים סריקות לאיתור תשתיות תת קרקעיות לפני תחילת החפירות כדי למנוע פגיעה בהן.

מסמנים את התשתיות שאותרו בשטח על פי צורכי הלקוחות.

הכנת מפות של רשת התשתיות שנמצאו והמצב הקיים בשטח כרגע.

בדיקת התשתיות שנמצאו בציוד המתקדם ומיון לפי סוג הצנרת (מתכתית, פלסטיק, בטון ועוד).

בדיקת המיקום והעומק המדויק של הצנרת והכבלים תוך שימוש בציוד רדאר ייעודי.

אם יש צורך בחישוף חלק מהתשתיות ויש לעשות זאת בזהירות, מתבצע תהליך שאיבת עפר ללא הרס במקומות המדויקים. שאיבת עפר מיועדת לחישוף, סילוק וניקוי פסולת בניין, בוצה, עפר, מים, אבנים או כל חומר שנדרש לפנות ממקומות שבהם החפירות עלולות לסכן תשתיות או שהם צרים ולא ניתן להכניס כלים כבדים. שאיבת עפר נעשית באמצעות ציוד ייעודי מיוחד בו ניתן לפנות חומרים במהירות, ללא הרס סביבתי, בזהירות וללא שימוש בחפירה ידנית או בפינוי במעדר. בנייה במקומות בין עירוניים ועירוניים מצריכה הנחת יסודות עמוק באדמה, בניית תשתית ביוב, חשמל, גז ותקשורת, פינוי אדמה וצמחייה. 

מבינים את השטח

פנדה איתור תשתיות מים עוסקת בתחום האיתור, המיפוי והחישוף של תשתיות תת קרקעיות באופן מדויק ומקצועי. אנו מבצעים את פעולות האיתור ומיפוי התשתיות בפרויקטים פרטיים, מוסדיים ולרשויות מקומיות ברחבי הארץ. אנו משתמשים בציוד המקצועי והמתקדם ביותר בתחום האיתור, המיפוי והחישוף, כדי להגיע לדיוק. החברה שלנו עובדת עם בעלי מקצוע אחראים ומנוסים, בהם מהנדסים, מודדים, טכנאים ומפעילי ציוד מכני. שירותי המיפוי ואיתור שלנו מאפשרים לקבל תמונה ברורה ומדויקת, ללא פגיעה בסביבה, ללא הרס ובאופן ממוקד ומדויק. הציוד הטכנולוגי והמתקדם בתחום זה מסייע לנו להעניק שירות מקצועי, אמין ואחראי.

תוכן עניינים

איך להתכונן לראיון עבודה?

בשוק העבודה התחרותי של היום, קבלה לראיון עבודה היא הישג משמעותי. למרות זאת, האתגר האמיתי טמון ביצירת הרושם הנכון במהלך הריאיון שיאפשר את הקבלה לעבודה. הכנה נכונה היא המפתח להצלחה, מכיוון שהיא יכולה להגביר את הביטחון העצמי ולהציג את הכישורים המיוחדים. 

טיפים לבחירת אולם אירועים לחתונה

יום החתונה שלכם הוא רגע משמעותי, כיוון שזה היום שתזכרו לשארית חייכם. כדי שהיום החגיגי הזה יותיר בכם חוויות וזיכרונות נעימים, עליכם לדעת כיצד לבחור את המקום הייעודי בו החתונה תיערך. ניתן לומר כי אולם האירועים הנבחר הוא המרכיב המרכזי שיש בתכנון חתונה, כיוון שזה המקום שישפיע על החוויה הכוללת שלכם ושל האורחים שלכם. 

כל מה שרציתם לדעת על ביטוחי רכב ולמה מומלץ לעשות השוואת מחירים

ביטוח רכב אינו רק דרישה חוקית, זוהי רשת ביטחון פיננסית חיונית לנהגים. מהגנה מפני תאונות בלתי צפויות ועד למתן כיסוי לגניבה ונזק, ביטוח רכב מציע שקט נפשי לכל נהג. יחד עם זאת, הבנת הניואנסים של ביטוחי הרכב יכולה להיות מרתיעה. 

פלא החורף בפורטוגל: מסע לדרום מנשק השמש

כשזה מגיע לתכנון חופשה בחורף, לא פעם מתעלמים מאירופה לטובת יעדים טרופיים. עם זאת, פורטוגל מציעה חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד. במאמר זה, ניקח אתכם למסע אל דרום פורטוגל מנשק השמש, בו תוכלו להימלט ממזג האוויר הקריר ולהתעמק ביופיה של המדינה הקסומה הזו.