חופשה בישראל – נקודות שאסור לפספס

ישראל שופעת פינות חמד ואטרקציות, חוויות תרבותיות, מסלולי טיול, נופים משגעים. אם אתם מחפשים לוקיישנים מנצחים לחופשה בישראל, יש לנו המלצה על מספר נקודות משיכה לכל המשפחה. מהרחובות הנוסטלגיים של זיכרון יעקב ועד החופים המוזהבים של תל אביב..

קסם של מושבה


אי אפשר שלא להתאהב בזכרון יעקב – ההיסטוריה המתעוררת לתחייה, הרחובות המטופחים, אווירה של שלווה. אפשר לבלות כאן ימים נפלאים בכל סגנון. פארק רמת הנדיב הוא גן מטופח יפהפה של כ-70 דונם של גנים ובין מרבדי הדשא המוריקים והעצים, תיהנו מפריחה ססגונית, שבילים העוברים דרך אתרים עתיקים וגם גן שעשועים לילדים. המשיכו את המפגש שלכם עם זכרון יעקב בבית אהרונסון מוזיאון נילי המציג את המורשת של משפחת אהרונסון ואת הפעילות של חברי מחתרת ניל"י. אל תוותרו על יין ביקב תשבי הכולל מרכז טעימות – הנאה עד שיכרון חושים וכמובן, לא עוזבים את האזור בלי סיור וארוחה לסיום באזור המייסדים ורחוב הנדיב הגדושים בתי קפה, מסעדות, גלידריות ואווירה בניחוח של פעם. הכינו את המצלמה לחוויה!
מתי להגיע: בכל ימות השנה זיכרון מהווה אתר קסום לטיולים.

מפגש עם צבים


מסלול טיול נהדר בדרך מזכרון יעקב לתל אביב הוא זה של נחל אלכסנדר המציע שבילי הליכה נוחים לכל המשפחה. לאורך הדרך נדנדות ומתקנים לילדים ותצפיות נוף וגולת הכותרת הוא גשר הצבים ממנו ניתן לתצפת לעבר צבי המים. באזור גם פינות ישיבה ואם תגיעו באביב תוכלו לחזות בפריחה המופלאה ולאחר מכן ליהנות מגלידה מהגזלנים המוכרים גלידות בסביבה.
מתי להגיע: בכל ימות השנה אפשר להגיע אלא אם כן מזג האוויר סוער.

הרצליה, מאחורייך!


המרינה הרצליה מציעה אף היא מגוון אטרקציות ממסעדות ובתי קפה הצופות ליאכטות הלבנות ועד אפשרות לצאת להפלגה מוזמנת מראש. אם חיפשתם גן לאומי באזור השרון, אפולוניה הוא המקום עבורכם. גן לאומי תל ארשף בו תוכלו לצאת למסע אחורה במנהרת הזמן בעקבות וילה רומית, מבצר צלבני מרשים להפליא, ליהנות תצפיות מסנוורות לעבר הצוקים והים ולסייר בין מגוון שרידים ארכיאולוגיים לצמחייה ייחודית.
מתי להגיע: הכניסה לגן הלאומי בתשלום, פתוח לאורך השנה, יש להתעדכן בשעות פתיחה וסגירה.

אגמון קסום


אם לא הגעתם עד אגמון החולה, אל דאגה, מוזמנים לאגמון כוכב העל של עמק חפר. זהו מוקד משיכה לציפורים רבים ומאפשר לכם לעקוב אחרי עופות המים והציפורים מתוך נקודות תצפית ייחודיות. את האגמון מרבים לפקוד בזים, שרקרק, נחליאלי בעונה ותוכלו להתבונן בהם מבקתת העץ הייחודית לצפייה.
מתי להגיע: בעיקר בעונת הנדידה, אך ניתן בכל עונות השנה לפי תנאי מזג האוויר.

חופים הם געגועים


תל אביב היא עיר ללא הפסקה שלא עוצמת עין לרגע והיא המקום האולטימטיבי לבילויים בכל דרך שתרצו בין אם במוזיאונים, בפארקים, במוקדי הבילוי והתרבות השונים. בין המקומות האהובים בעיר: פארק הירקון, נמל תל אביב, מתחם התחנה, שרונה מרקט והטיילת התוססת, מוזיאון תל אביב, שכונת נווה צדק.
חופי תל אביב הם ללא ספק האטרקציה המרכזית בעיר בקרב קטנה כגדולים: הגלים השוצפים בחורף והרגיעה של הקיץ, החול הרך, ספורט ימי ופשוט פאן באוויר הפתוח והיצע של בתי קפה, מסעדות, ברים ומועדונים. כדי למקסם את ההנאה – מומלץ לבחור מלון בוטיק מול הים, כדי שתוכלו ליהנות מהתפאורה המסנוורת ברגע שאתם פוקחים עיניים וכמובן מהשקיעות הרומנטיות. מלון שמציע סוויטות וחדרי אירוח נעימים, ארוחת בוקר מפנקת ואפילו יוגה על הגג להשגת השלווה המבוקשת.