להובלות בירושלים

כדי לעבור דירה בשלום וללא אי נעימויות שנגרמות כתוצאה מהעסקת חאפרים, מומלץ שתבררו יותר על מה שצריך כדי למצוא חברה אמינה להובלות בירושלים. בדרך כלל נהוג לחפש המלצות אצל חברים ומשפחה. אם אתם מחפשים המלצות במדיה החברתית או באינטרנט, תמיד רצוי לשאול לפרטי פרטים ממה היו מרוצים וממה לא, ולבדוק האם התכולה שלהם דומה לשלכם. אין מקום להשוואה בין העברת דירות שונות לגמרי ודרישות אחרות.

קרדיט:freepik

מה לבדוק בהמלצה על הובלה?

הצעת מחיר שקיבלו הממליצים לא יכולה להיות זהה לשלכם לגמרי גם אם מדובר בדיוק באותו גודל דירה. הצעות מחיר כאלה נבנות על ידי המובילים לפי גודל הדירה, קומה וגישה נוחה במעלית, לאן עוברים ומהו המרחק, האם יש ציוד מיוחד שיש להעביר במנוף או בדרך אחרת, האם יש דרישות מיוחדות שבגללן יש להאריך את העבודה בגלל ציוד שביר שיש להובילו לאט ולהוריד ארגז ארגז, והאם יש לכם באמת אותו מספר רהיטים וארגזים למרות גודל הדירה הזהה.

לארוז את התכולה

כדי להיות מוכנים היטב להובלות בירושלים, מומלץ גם לארוז נכון את התכולה שלכם, כך שתוכלו גם להיפטר ממה שלא צריך. כשאתם ממיינים וזורקים תכולה ישנה אתם לא רק מתחילים בצעד קליל יותר במקום חדש, אלא מוזילים משמעותית את מחיר העבודה. אם אין לכם חומרי אריזה יש חנויות מיוחדות שמתמחות בכך ומוכרות ערכות אריזה שכוללות ארגזים, עטיפות ומסקינגטייפים. הכי טוב להזמין גם שירות אריזה של המובילים וכך האריזה תהיה מקצועית יותר.

לבקש ביטוח ואחריות

ככל שהתכולה שלכם יקרה יותר כך חשוב לדאוג לאחריות ולביטוח. גם אם המובילים שלכם מקצועיים ומנוסים מאוד, להובלות בירושלים יש נטייה להיות מושפעות מהתנאים הגיאוגרפיים ההרריים, כך שהכל יכול לקרות. אם יישבר חפץ יקר או שייגרם נזק לדירה או לשכנים או למעלית, העלות תהיה עליכם אם המובילים לא משלמים ביטוח. גם אז, יש לשאול בדיוק עד איזה גובה סכום הם מבוטחים בו, כדי שתוכלו להיות רגועים שיהיה פיצוי הולם.

לשאול על ציוד מיוחד

אם אתם גרים בבניין ישן בירושלים שאין בו מעלית או מעלית שירות ויש לכם חפצים כבדים וגדולים במיוחד, כמו טלוויזיית ענק או מקרר מהסוג שמוכרים היום לבתים עם יותר מדלת אחת, יש לציין זאת כבר בשלב הזמנת הצעת המחיר, משום שזה מחייב הזמנת מנוף. זה לא חייב בהכרח לייקר את ההובלה מאוד אבל זה יעכב אתכם. אם המובילים יראו שיש תכולה שאינם יכולים להתמודד אתה כאשר אתם צריכים לפנות את הדירה כבר באותו יום זאת בעיה.

אדיבות וזמינות

מרגע שסגרתם על הובלה המובילים צריכים להיות זמינים לכל שאלה נוספת ליתר ביטחון, במידת האפשר. אם לא עונים לכם או שהשירות אינו אדיב, זה מעורר שאלות גם לגבי טיב ההובלה עצמה.