פרסום בטבולה

אם בשבילכם טבולה זה סוג של סלט, כדאי שתכירו את אחת הפלטפורמות היעילות ביותר לשיווק באינטרנט, ולפני הכל תבחרו בגוף או חברת שיווק דיגיטלי שתלווה אתכם פלטפורמת פרסום בטבולה. מה זה טבולה? למה זה בכלל נדרש? האם אפשר לפרסם כל כתבה באמצעות טבולה? האם זה מאפשר להגיע גם לאתרי החדשות הגדולים ביותר בארץ? את כל התשובות לכל השאלות שלכם על פרסום בטבולה, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

מה זה בכלל טבולה ולמה זה נועד?

טבולה היא בעצם שם מסחרי של פלטפורמת שיווק ופרסום באינטרנט. באופן ספציפי, טבולה היא פלטפורמה שמאפשרת לכל אדם לפרסם כתבות בכל אתר שעובד עם הפלטפורמה, וכיום מדובר בכל אתרי החדשות הגדולים בישראל ובעוד אתרים רבים אחרים. בניגוד לכתבות העיתונאיות הרגילות שיופיע באתר החדשות, הכתבות המתפרסמות במסגרת פרסום בטבולה, מופיעות בליווי הכותרת "תוכן מקודם", אבל פרט לכך הן נראות כמו כתבות רגילות לכל דבר ועניין.

פרסום בטבולה נועד לאפשר לכל עסק ולכל ארגון ליהנות מגישה אל אתרי החדשות הגדולים בארץ ולעשות את זה בערוץ בעל סממנים פרסומיים מינימליים. באמצעות טבולה תוכלו לחשוף את העסק שלכם בפני מאות אלפי ואף מיליוני קוראים של אתרי החדשות הגדולים ולעשות את זה מעמדה אובייקטיבית לכאורה, כשרבים מהאנשים שייחשפו לתוכן שלכם כלל לא יבחינו בכך שמדובר בפרסום.

איפה מפורסמים התכנים של טבולה או קניית קישורים ?

ובכן, כפי שאמרנו קודם לכן, פרסום בטבולה או ביצוע קניית קישורים BESTLINKS מאפשר לכם להגיע לאתרי החדשות הגדולים והפופולאריים ביותר בישראל, אבל גם לעוד אלפי אתרים, בלוגים, מגזינים מקצועיים ואתרי תוכן שונים, גדולים כקטנים, כאלה שקרובים לתחום הפעילות שלכם או שלא. באתרים אלה תוכלו לפרסם כמעט כל כתבה בכל נושא, אבל בכפוף כמובן למספר כללים ומגבלות שחלות על כל תוכן שפונה לציבור ושעליהם נוהגים אתרים רציניים להקפיד. זה אומר שלא תוכלו לפרסם כתבות בנושאים שהם לא חוקיים או בנושאים שנחשבים לטאבו בבניית קישורים או לא מתאימים לכלל האוכלוסייה. אבל בסך הכל, פרסום בטבולה הוא ערוץ פרסום שזמין עבור רובם המכריע של בתי העסק והארגונים, וסביר להניח שגם עבורכם.

כמה זה עולה?

ובכן, העלות של פרסום בטבולה כוללת בתוכה מספר מרכיבים ובכלל זה העלות של כתיבת התוכן, עלות העריכה הגרפית ולבסוף עלות הפרסום עצמה. אבל האמת היא שאתם לא צריכים להתעסק באף אחד מאלה ולמעשה אם אתם כן מתעסקים בהם, זה סימן לא טוב. הסיבה לכך היא שהערוץ של פרסום בטבולה לא יכול להתקיים בפני עצמו. אתם לא יכולים לצפות שפרסום כזה יזניק את העסק שלכם. המדובר בכלי שיווק דיגיטלי אחד מבין שורה של כלים בהם יש להשתמש במסגרת אסטרטגיית שיווק בדיגיטל ולאורך זמן. כתבה אחת בטבולה, תוכלו לייצר אצלכם איזה פיק קטן, אבל לא יותר מזה. את כל הנושא של פרסום בטבולה כחלק משיווק דיגיטלי כולל, כדאי יותר להשאיר לידיים מקצועיות שינהלו את הדברים עבורכם.