צליל ההמתה העסקי שלכם הוא אחד מהכלים היעילים ביותר למיתוג העסק. זוהי אולי הסיבה המרכזית לכך שבחרתם דווקא בצליל המתנה שאותו ישמעו הלקוחות שלכם עד שאתם עונים להם. לצליל המתנה יש כוח חסר תקדים, כל עוד אתם תדעו לנצל את הכוח הזה בתבונה – ולהפוך את צליל ההמתנה לבלתי נשכח.
מה הטקסט המומלץ לצליל ההמתנה העסקי שלכם? זוהי אולי השאלה החשובה ביותר. צליל המתנה עסקי עם מלל חזק עשוי לעשות לכם את העבודה, וכאשר תענו ללקוח הוא כבר ירצה לסגור אתכם. מנגד צליל המתנה לא מספיק חזק, עשוי לעשות את העבודה ההפוכה ולגרום ללקוח להיות הרבה יותר חשדן.
הטקסט חייב לשדר אדיבות כלפי הלקוח
כל לקוח רוצה להרגיש שהוא אהוב ורצוי, ולכן הטקסט של צליל המתנה עסקי חייב לשדר ללקוח אדיבות. הלקוח צריך להבין שאכפת לכם ממנו, ושאתם מאוד רוצים לשרת אותו – גם אם לוקח לכם זמן לענות. אם הלקוח יבין שהוא חשוב לכם, הוא לא ינתק את השיחה. הוא ימתין בסבלנות עד שתוכלו להתפנות ולענות לו, אפילו אם זה ייקח לכם קצת יותר זמן.
הסבירו בצורה ברורה ופשוטה על העסק
אף לקוח שיתקשר אליכם לא ירצה שתעמיסו אליו כבר בצליל ההמתנה, ולכן אתם צריכים להעביר את המידע בצורה ברורה ופשוטה. מצד אחד אתם צריכים לדאוג שאתם לא שוכחים להעביר אף פרט על המהות העסקית שלכם, ומצד שני חשוב שזה יהיה כמה שיותר קצר וכמה שיותר קולע. צליל המתנה עסקי קליל עשוי לעשות את העבודה הרבה יותר טוב מבחינתו של הלקוח.
אל תשכחו לבחור מוזיקה נעימה
המלל של צליל המתנה עסקי הוא הדבר החשוב ביותר, אך כל הזמן ברגע תהיה מוזיקה שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנה. לכן בכדי שתוכלו להעביר את המסר שחשוב לכם להעביר, אך בו בזמן גם להשרות ללקוח אווירה נעימה – חשוב מאוד שתבחרו במוזיקה רגועה. כזאת שאפילו לקוחות שמתקשרים אליכם עצבניים היא תוכל להרגיע, זה עשוי לחסוך מכם לא מעט כאבי ראש.