ניתוח שאיבת שומן

כבר שנים רבות אנחנו מכירים את השיטות השונות לשאיבת שומן, שמסייעת לאנשים רבים לעצב את הגוף שלהם מחדש לאחר הרזיה. היום שאיבת שומן יכולה לשמש בטיפולים כירורגיים שנועדו לאסתטיקה רפואית רבים למטרות שונות והיא הרבה יותר מתוחכמת ומתקדמת היום. היום התפתח התחום הזה עד כדי כך ששאיבות שומן נועדות גם לעיצוב מחדש ולא רק להרזיה, על ידי הזרקת השומן של המטופל בחזרה למקומות שבהם הוא נחוץ.

עיצוב הגוף בשאיבה ובהזרקה

עיצוב הגוף הוא תחום כירורגי פלסטי שהולך ומתפתח ככל שהפיתוח הטכנולוגי והמדעי מאפשר זאת. היום, עיצוב הגוף לפי מה שאנחנו רוצים לראות ואוהבים יכול להתבצע ביעילות על ידי כירורגים מנוסים שיכולים לסמן את המקומות שבהם אפשר לשאוב שומן ולהזריק אותו למקומות החסרים, כמו קמטים וא-סימטריה, מקומות שאותם יש לעגל יותר וכן הלאה. היתרון של הזרקת השומן שלנו ברור – הגוף לא דוחה אותו כחומר זר ולכן הוא גם משתלב ונקלט בקלות. זה מעבר לעבודה שזה פשוט חומר העיצוב העיקרי של הגוף.

איך שואבים שומן?

בעבר ההליכים לשאיבת שומן היו מורכבים יורת ובעלי סיכון מסוים. היום הם כמעט חסרי סיכון למטופלים משום שהם נעשים בעזרת לייזר שגם מפחית את תופעות הלוואי שאחרי כן. השומן נמצא אצלנו בתאי שומן והמספר הקבוע שלהם אינו משתנה אלא רק גודלם ונפחם. שאיבת השומן נעשית לא בכמויות גדולות לצורך הרזיה אלא במקומות נקודתיים שאינן מרזים למרות כל הניסיונות שלנו. זה קורה בגלל מבנה גוף מסוים או פיזור שומן באיברים מסוימים שנשארים כאלה למרות כל המאמץ.

מה חשוב לדעת על ניתוחי שאיבת שומן?

חשוב לדעת מהן המגבלות של הניתוח ולמי הוא מתאים. גם ניתוח שאיבת שומן לא יוכל לגרום לכם לרזות במשקל גדול אלא תצטרכו לעבור את התהליך הזה בעצמכם ולבד, ולהגיע כמעט עד משקל היעד כדי לעבור את העיצוב הסופי בניתוח. זה מתאים למקומות העקשניים שבהם מצטבר שומן שלא יורד, למי שרוצה תגבור שומן במקומות אחרים מסיבות אסתטיות, לתיקונים אסתטיים של עיוותים גופניים ובעיקר לצורך ניתוחי מתיחה לאחר הרזיה, מה שנקרא שחזור ותיקון הגוף.

 

תוכן עניינים

איך להתכונן לראיון עבודה?

בשוק העבודה התחרותי של היום, קבלה לראיון עבודה היא הישג משמעותי. למרות זאת, האתגר האמיתי טמון ביצירת הרושם הנכון במהלך הריאיון שיאפשר את הקבלה לעבודה. הכנה נכונה היא המפתח להצלחה, מכיוון שהיא יכולה להגביר את הביטחון העצמי ולהציג את הכישורים המיוחדים. 

טיפים לבחירת אולם אירועים לחתונה

יום החתונה שלכם הוא רגע משמעותי, כיוון שזה היום שתזכרו לשארית חייכם. כדי שהיום החגיגי הזה יותיר בכם חוויות וזיכרונות נעימים, עליכם לדעת כיצד לבחור את המקום הייעודי בו החתונה תיערך. ניתן לומר כי אולם האירועים הנבחר הוא המרכיב המרכזי שיש בתכנון חתונה, כיוון שזה המקום שישפיע על החוויה הכוללת שלכם ושל האורחים שלכם. 

כל מה שרציתם לדעת על ביטוחי רכב ולמה מומלץ לעשות השוואת מחירים

ביטוח רכב אינו רק דרישה חוקית, זוהי רשת ביטחון פיננסית חיונית לנהגים. מהגנה מפני תאונות בלתי צפויות ועד למתן כיסוי לגניבה ונזק, ביטוח רכב מציע שקט נפשי לכל נהג. יחד עם זאת, הבנת הניואנסים של ביטוחי הרכב יכולה להיות מרתיעה. 

פלא החורף בפורטוגל: מסע לדרום מנשק השמש

כשזה מגיע לתכנון חופשה בחורף, לא פעם מתעלמים מאירופה לטובת יעדים טרופיים. עם זאת, פורטוגל מציעה חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד. במאמר זה, ניקח אתכם למסע אל דרום פורטוגל מנשק השמש, בו תוכלו להימלט ממזג האוויר הקריר ולהתעמק ביופיה של המדינה הקסומה הזו.