שטיח נקי: הכל על ניקוי שטיחים מקיר לקיר

יש לכם שטיח מקיר לקיר והוא מלא בכתמים? נו, אולי זה הזמן סוף כל סוף לדאוג גם לו. איך מנקים שטיח מקיר לקיר, למה כדאי להזמין חברת ניקיון מקצועית ומה חשוב לדעת על העבודה? כל התשובות.

שטיח מקיר לקיר – מה האתגר?

אין ספק שניקוי שטיח מקיר לקיר מהווה אתגר גדול לכל חברת ניקיון, מקצועית ככל שתהיה. למה? מכיוון שבניגוד לשטיח רגיל שאותו ניתן פשוט להוציא או לנער, שטיח מקיר לקיר מקובע לרצפה ולא ניתן לאורר או לנער אותו.

בנוסף, ברוב המקרים שטיחים מקיר לקיר מותקנים במשרדים שבהם התנועה היא רבה מאד. המון עובדים שהולכים על השטיח, שופכים עליו קפה, שאריות מזון ובוץ מהנעליים.

כך חברה מקצועית תנקה את השטיח

אז לפני שצוות הניקיון יפנה לעבודת הניקוי עצמה, הוא יצטרך לפנות את כל הרהיטים מהחדרים, במידה והדבר אפשרי כמובן. על מנת שגרירת הרהיטים לא תגרום נזק לשטיח, מומלץ כמובן להפריד בין הרהיט לשטיח באמצעות נייר כסף או כל חומר אחר שימנע את הנזק.

לאחר מכן, יש לבצע בדיקה מקיפה לשטיח ולהרים ממנו כל חפץ שעשוי לגרום נזק למכשירי הניקוי, כמו טבעות, סיכות, מסמרים, מטבעות ועוד.

את השטיח צוות הניקיון ישאב באמצעות שואב ייעודי, בעל עוצמה כזו שגם תבצע את העבודה כמו שצריך וגם לא תגרום נזק לסיבים שלו. לאחר מכן, צוות הניקיון ישתמש בתרסיס שתפקידו להסיר מהשטיח את הלכלוך הקשה.

כעת צוות הניקיון יוכל לנקות את השטיח באמצעות מכונה מקצועית לניקוי שטיחים. במהלך העבודה, המכונה הזו תזריק לשטיח חומר ניקוי שיסייע בפעולה וגם יחזיר לו את הברק. את השימוש במכונה יש לבצע בצורה אחידה לחלוטין, על מנת להימנע מהבדלי גוונים.

בתום העבודה צוות הניקיון יבדוק האם השטיח נקי ובמידה ונשארו כתמים קשים שלא הוסרו, הוא יוכל להשתמש במברשת מיוחדת להסרת לכלוך קשה משטיחים.

מה חשוב לדעת על העבודה?

לפני שאתם מהרים לדרוך על השטיח, ודאו שהוא יבש לחלוטין. לכן, במידה ומדובר במשרד, מומלץ לבצע את העבודה בשעות שבהן העובדים לא נמצאים, אולי אפילו בסוף השבוע. בכל מצב אחר, פשוט חבל על הכסף שתזרקו לפח עבור העבודה.

במידה ואין צפי לגשם, השאירו את החלונות פתוחים על מנת לזרז כמה שיותר את פעולת הייבוש של השטיח. אגב, רק לאחר שהשטיח יבש לחלוטין, תוכלו לחוות דעה על איכות הניקיון. עד אז, סביר להניח שתראו הבדלי גוונים, זה טבעי לחלוטין.

חשוב לציין – בצעו סקר שוק על העבודה וודאו מחירים. אחרי הכל, המטרה שלכם היא לאתר חברה שמציעה שירותי ניקיון בתים. מה שכן, היזהרו מהצעות מחיר זולות מידי, הן לעיתים יכולות להעיד גם על המקצועיות של החברה.

 פנו עוד היום לחברת אפריל ניקיון לקבלת הצעת מחיר משתלמת.

 

תוכן עניינים

איך להתכונן לראיון עבודה?

בשוק העבודה התחרותי של היום, קבלה לראיון עבודה היא הישג משמעותי. למרות זאת, האתגר האמיתי טמון ביצירת הרושם הנכון במהלך הריאיון שיאפשר את הקבלה לעבודה. הכנה נכונה היא המפתח להצלחה, מכיוון שהיא יכולה להגביר את הביטחון העצמי ולהציג את הכישורים המיוחדים. 

טיפים לבחירת אולם אירועים לחתונה

יום החתונה שלכם הוא רגע משמעותי, כיוון שזה היום שתזכרו לשארית חייכם. כדי שהיום החגיגי הזה יותיר בכם חוויות וזיכרונות נעימים, עליכם לדעת כיצד לבחור את המקום הייעודי בו החתונה תיערך. ניתן לומר כי אולם האירועים הנבחר הוא המרכיב המרכזי שיש בתכנון חתונה, כיוון שזה המקום שישפיע על החוויה הכוללת שלכם ושל האורחים שלכם. 

כל מה שרציתם לדעת על ביטוחי רכב ולמה מומלץ לעשות השוואת מחירים

ביטוח רכב אינו רק דרישה חוקית, זוהי רשת ביטחון פיננסית חיונית לנהגים. מהגנה מפני תאונות בלתי צפויות ועד למתן כיסוי לגניבה ונזק, ביטוח רכב מציע שקט נפשי לכל נהג. יחד עם זאת, הבנת הניואנסים של ביטוחי הרכב יכולה להיות מרתיעה. 

פלא החורף בפורטוגל: מסע לדרום מנשק השמש

כשזה מגיע לתכנון חופשה בחורף, לא פעם מתעלמים מאירופה לטובת יעדים טרופיים. עם זאת, פורטוגל מציעה חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד. במאמר זה, ניקח אתכם למסע אל דרום פורטוגל מנשק השמש, בו תוכלו להימלט ממזג האוויר הקריר ולהתעמק ביופיה של המדינה הקסומה הזו.