איך להתמודד בצורה נכונה עם דייר סרבן בפרויקט תמא 38?

לכל אחד מאיתנו יש השקפת עולמו על נושאים שונים, וזוהי הסיבה שלא פעם במהלך פרויקט תמ"א 38 יהיו מספר דיירים סרבנים. מדובר על דיירים שמסרבים לביצוע הפרויקט, ולא מוכנים להשתתף בהוצאות השונות הכרוכות בביצועו. מדובר על בעיה שכיחה מאוד, אך בו בזמן על בעיה שעלולה לגרום לכך שהפרויקט כולו עלול לקרוס. חברת ארץ עיר תנסה לתת לכם כמה טיפים יעילים להתמודד עם דיירים סרבנים, בכדי שתוכלו לשמור על הפרויקט בחיים.

 

תנסו להבין את סיבת הסירוב שלהם

לכל דייר יכולות להיות את הסיבות שלו, הסיבות שבגינן הוא מסרב לבצע את הפרויקט. לפני שאתם גוזרים את דינם של אותם דיירים, מוטב כי תנסו להקשיב ולהבין את הסיבות שבגינן הם מסרבים. יכול להיות כי הסיבות הללו יהיו סיבות שהן רלוונטיות גם עבורכם, אולי יהיה מדובר על סיבות שלא לקחתם אותן בחשבון.

 

אל תלכו עם הדיירים הסרבנים ראש בראש

אין כאן מישהו אחד שצודק ומישהו אחר שטועה, מדובר על סיטואציה שמחייבת את כל דיירי הבניין להתלכד ביחד. פרויקט תמא 38 יעבור בצורה חלקה יותר ברגע שיש הסכמה מצד כל דיירי הבניין. לכן ההמלצה היא לא ללכת ראש בראש עם אותם דיירים סרבנים כי זה רק ידרבן אותם להמשיך לנקוט באותה גישה.

 

תנסו להגיע לפשרה עד כמה שאפשר

כמובן שלא כל המקרים של התמודדות עם דיירים סרבנים נפתרת בפשרה, אך זוהי אמורה להיות הנחת העבודה שלכם מתחילת הדרך. ברגע שתגיעו לפשרה עם אותם דיירים סרבנים, יהיה לכם קל יותר להוציא את הפרויקט לפועל. ככל שהתהליך ימשך תקופת זמן ארוכה יותר, כך הפרויקט כולו עלול להיות תקוע.

 

התייעצו עם אנשי מקצוע מנוסים בצעדים משפטיים

גם אם החלטתם לנקוט בצעדים משפטיים על מנת להביא למצב שבו אותו פרויקט תמא 38 יצא לפועל – מוטב כי תעשו זאת בצורה מתונה. התייעצו עם אנשי מקצוע אשר מכירים את התחום על בוריו, על מנת שהם יוכלו להסביר לכם איך תשיגו את מבוקשכם ביעילות ועם מינימום של תקלות.

תוכן עניינים

איך להתכונן לראיון עבודה?

בשוק העבודה התחרותי של היום, קבלה לראיון עבודה היא הישג משמעותי. למרות זאת, האתגר האמיתי טמון ביצירת הרושם הנכון במהלך הריאיון שיאפשר את הקבלה לעבודה. הכנה נכונה היא המפתח להצלחה, מכיוון שהיא יכולה להגביר את הביטחון העצמי ולהציג את הכישורים המיוחדים. 

טיפים לבחירת אולם אירועים לחתונה

יום החתונה שלכם הוא רגע משמעותי, כיוון שזה היום שתזכרו לשארית חייכם. כדי שהיום החגיגי הזה יותיר בכם חוויות וזיכרונות נעימים, עליכם לדעת כיצד לבחור את המקום הייעודי בו החתונה תיערך. ניתן לומר כי אולם האירועים הנבחר הוא המרכיב המרכזי שיש בתכנון חתונה, כיוון שזה המקום שישפיע על החוויה הכוללת שלכם ושל האורחים שלכם. 

כל מה שרציתם לדעת על ביטוחי רכב ולמה מומלץ לעשות השוואת מחירים

ביטוח רכב אינו רק דרישה חוקית, זוהי רשת ביטחון פיננסית חיונית לנהגים. מהגנה מפני תאונות בלתי צפויות ועד למתן כיסוי לגניבה ונזק, ביטוח רכב מציע שקט נפשי לכל נהג. יחד עם זאת, הבנת הניואנסים של ביטוחי הרכב יכולה להיות מרתיעה. 

פלא החורף בפורטוגל: מסע לדרום מנשק השמש

כשזה מגיע לתכנון חופשה בחורף, לא פעם מתעלמים מאירופה לטובת יעדים טרופיים. עם זאת, פורטוגל מציעה חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד. במאמר זה, ניקח אתכם למסע אל דרום פורטוגל מנשק השמש, בו תוכלו להימלט ממזג האוויר הקריר ולהתעמק ביופיה של המדינה הקסומה הזו.