בניית אתר בזיכרון בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח

ה"סוד" של אתר שמניב מקסימום תועלת לבעליו הוא פשוט: התאמה מדויקת לצרכים הספציפיים. בהתאם אין טעם להתלהב מאתר שנתקלים בו ולנסות להעתיק את העיצוב ואת התכנים, ומצד שני גם לא כדאי סתם להתחיל ליצור דפים שנראים הכרחיים. רק תכנון מדויק, לאחר אפיון מקיף, מוביל לתוצאות הרצויות ולכן ההמלצה היא להקפיד את המלאכה בידיים מקצועיות של חברת בניית אתרים בזיכרון עם ניסיון רב.

מה כולל אפיון האתר?

בניית אתר בזיכרון מבוססת כאמור על אפיון מקיף ומדויק של הצרכים. לצורך זה נשאלות שאלות רבות ומגוונות וכמובן שגם מחפשים עבורן את התשובות הנכונות ביותר. בין השאלות ההכרחיות: למה בעצם נבנה האתר? מהו ה-DNA של העסק? מהן נקודות החוזקה של המוצרים או השירותים שהעסק מציע? מיהו קהל היעד? מהי הפעולה שאותה רוצים שהגולשים יבצעו? מיהם המתחרים העיקריים של העסק? האם כבר קיימים תכנים מכל הסוגים (טקסטים, תמונות, וידאו, אינפוגרפיקות ועוד) שאפשר להשתמש בהם?

כשיש תשובות מפורטות לכל השאלות הנ"ל, ועוד רבות אחרות כמובן, ניתן לעבור לשלב הבא והוא התכנון.

על מה חשוב להקפיד במסגרת תכנון אתר בזיכרון?

גם תכנון בניית אתרים בזיכרון הוא תהליך שחשוב לבצע באופן מסודר, על בסיס כל המידע שנאסף במהלך האפיון וכמו כן בהתאם לתוצאות מחקר מילות מפתח.

חשוב להדגיש: גוגל, ובאופן דומה שאר מנועי החיפוש, לא מתרשמים ממילות מפתח. ההעדפה המובהקת היא אתרים שמצליחים לייצר חוויית משתמש טובה מאוד (פירוט בפסקה הבאה) – אבל גם כך עדיין ישנה חשיבות למחקר מקצועי שבוחן מהם החיפושים המקובלים בתחום הפעילות של העסק שעבורו נבנה האתר. המפתח הוא שילוב טבעי של המילים והביטויים בכל התכנים הרלוונטיים לקהל היעד.

בניית אתרים בזיכרון עם חוויית משתמש אופטימלית

לצורך בניית אתרים בזיכרון שמציעים את חוויית המשתמש האופטימלית נכנסים מומחים בתחום לתוך הראש של הגולשים – ומנסים להבין מה הם באמת רוצים, מה חשוב להם, מה מניע אותם לפעולה ומצד שני מה עלול להרתיע אותם, ומהו בעצם הצורך שעבורו הם מחפשים מענה. כדי לענות על כל השאלות החשובות הנ"ל מתבצע קודם כל אפיון מדויק גם של הלקוחות הפוטנציאליים, אלה שעבורם למעשה נבנה האתר. זהו שלב שמחייב מיומנות גבוהה, ומדגיש את הצורך בבחירה נכונה של מקצוענים בתחום דוגמת נשות ואנשי משרד פרסום ירדן דיגיטל.

בניית אתר בזיכרון – לא בלי בדיקות יסודיות!

אחרי שמוודאים התאמה מדויקת לצרכים הספציפיים של הלקוח, נשות ואנשי המקצוע שבידיהם הופקדה המשימה מבצעים עוד פעולה קריטית: בדיקות QA מקיפות. זהו שלב חובה בכל בניית אתר בזיכרון – משום שאם ישנן טעויות כמו למשל טופס צור קשר שהמידע ממנו לא יגיע אליכם, לינק שמוביל לעמוד לא קיים או לא נכון, תמונה שנחתכה בצורה שגויה וכו', הגולשים ייחסו את הרשלנות לעסק ולא תושג המטרה של יצירת רושם חיובי.

תוכן עניינים

פלא החורף בפורטוגל: מסע לדרום מנשק השמש

כשזה מגיע לתכנון חופשה בחורף, לא פעם מתעלמים מאירופה לטובת יעדים טרופיים. עם זאת, פורטוגל מציעה חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד. במאמר זה, ניקח אתכם למסע אל דרום פורטוגל מנשק השמש, בו תוכלו להימלט ממזג האוויר הקריר ולהתעמק ביופיה של המדינה הקסומה הזו.

שתיית מים בחורף

החורף כבר כאן לכן כדאי להקפיד על שתיית מים בכמות מספקת גם בעונה הקרה והגשומה. בקיץ רובנו שותים מספיק מים בגלל מנגנון הצמא שמתפקד היטב

מיטת קומותיים מושלמת לחדר הילדים שלך

כשזה מגיע לריהוט חדר הילדים שלך, מיטות קומותיים הן בחירה פופולרית ופרקטית. לא רק שהם חוסכים מקום, אלא שהם גם מוסיפים נופך של כיף והרפתקה לחדר. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, הבחירה במיטת הקומותיים המושלמת יכולה להיות מכריעה. במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך דרך הגורמים החשובים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.