מיטה לכלב עמידה – הפינה האינטימית שהיא רק של החבר הפרוותי

 

מי מכם שלא נותן לכלב לעלות על המיטה ומאמין שהכלב גם ממושמע, ובכן, יכול להיות, אם אתם ממש ברי מזל, שרוב הזמן במהלכו אתם בבית הוא גם באמת קשוב, ואינו ממרה את פיכם, אבל הסיכוי שזה גם המצב כשאתם לא בבית, ובכן, קלוש מאד.

מי שכן מפנק את הכלב יודע היטב כמה כלבים, ממש כמונו, אוהבים להתפנק במיטה מפנקת, עם כרית, כן כן, כרית לראש ולפעמים אפילו עם להתכרבל בתוך ומתחת לשמיכה. פלא.

אז במקום להתמודד עם הדילמה האינסופית באם לתת לכלב או לא לתת לכלב לעלות על המיטה של ההורים, ובכל מקרה להתמודד עם השיער, גם אם אסור לו, וגם במקרים שכן, מגיע לכלב שלכם מיטה משלו. גם אם אתם הורים מאד מאד  דביקים ומעדיפים את הכלב שלכם צמוד, אתם צריכים לשחרר ולתת לו הזדמנות גם למיטה משל עצמו. תמיד תוכלו להזמין אותו לישון אתכם מעת לעת, או אפילו כל הזמן, אבל גם מיטה לכלב עמידה זה חשוב שיהיה בבית. כלומר, בלי קשר לאיפה הכלב ישן בפועל, מיטה חשוב שתהיה לו משלו בכל מקרה.

חשוב להבין את הפונקציונאליות של קיומה של מיטה לכלב עמידה גם אם השימוש בה מועט. בסופו של דבר, כולנו צריכים את הפינה שלנו, והיא לא חייבת להיות במקום שבו אנחנו ישנים או מתכרבלים עם האהובים שלנו, הרי שלא כמו מיטת ההורים, הכלב לא יוכל להזמין אל מיטתו את חברי המשפחה האהובים שלו, אבל היא כן תהיה החדר האינטימי שלו וברגעים המסוימים שבהם הכלב צריך את הפינה שלו, היא תהיה שם עבורו. זה יעניק לכלב שלכם עוד ממד של ביטחון, הגנה וסדר, ויתרום לתהליכי ביות נעימים יותר. למיטה של הכלב יש חשיבות פסיכולוגית שהיא גדולה הרבה יותר מהשימוש הפונקציונלי של המיטה והיא מהווה חלק מהותי ברשת התמיכה לתהליכי התפתחות מיטיבים.

מוצרים משלימים- חנות החיות אנימלשופ

אז מה באמת נחוץ ונדרש לכלב ומה בגדר אופציה לא מחייבת? ובכן, כל המוצרים הבסיסיים ביותר, ממש כמו עבורנו, חיוניים עבור הכלב, אלו כוללים את המזון האיכותי ביותר והמתאים ביותר לכלב, לעיתים זה תהליך שצריך לעבור ברירה, ובנוסף לאוכל יש עולם שלם של חטיפים וממתקים במיוחד עבור הכלב שלכם ואתם רוצים שיהיו לו גם כאלה בעיקר אם אתם עדיין בשלבים של אילוף. תהליכי אילוף זקוקים למוצרים ספציפיים, משחקים, צעצועים ועוד, אבל את ההנחיה בדבר מה שאתם זקוקים לו לטובת הליך אילוף אופטימלי ידריכו אתכם במקום, זאת כמובן מומלץ לעשות גם בליוויו של מאלף כלבים מקצועי.

כמובן שכל מה שתזדקקו לו באופן שוטף תוכלו למצוא בין כותלי חנות החיות אנימלשופ, בין אם בסניפים הפיזיים בערים השונות ובין אם באתר האינטרנט של החנות.

תוכן עניינים

פלא החורף בפורטוגל: מסע לדרום מנשק השמש

כשזה מגיע לתכנון חופשה בחורף, לא פעם מתעלמים מאירופה לטובת יעדים טרופיים. עם זאת, פורטוגל מציעה חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד. במאמר זה, ניקח אתכם למסע אל דרום פורטוגל מנשק השמש, בו תוכלו להימלט ממזג האוויר הקריר ולהתעמק ביופיה של המדינה הקסומה הזו.

שתיית מים בחורף

החורף כבר כאן לכן כדאי להקפיד על שתיית מים בכמות מספקת גם בעונה הקרה והגשומה. בקיץ רובנו שותים מספיק מים בגלל מנגנון הצמא שמתפקד היטב

מיטת קומותיים מושלמת לחדר הילדים שלך

כשזה מגיע לריהוט חדר הילדים שלך, מיטות קומותיים הן בחירה פופולרית ופרקטית. לא רק שהם חוסכים מקום, אלא שהם גם מוסיפים נופך של כיף והרפתקה לחדר. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, הבחירה במיטת הקומותיים המושלמת יכולה להיות מכריעה. במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך דרך הגורמים החשובים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.