עבודה בארצות הברית בזמן קורונה

 

על הפגיעה של הקורונה בכלכלות העולם אין כל מחלוקת. על הפגיעה של הקורונה בעסקים ספציפיים ובעלי מקצוע גם אין מחלוקת. אבל התמונה המצטיירת לנו במהדורות החדשות היא בדרך כלל קשה ומוגזמת ביחס למציאות. את זה אתם רוצים לזכור היטב כשאתם מחפשים עבודה בארצות הברית בזמן קורונה. ארה"ב היא הכלכלה הגדולה בעולם והיא ממשיכה ברובה, לפעול גם בזמן מגפת הקורונה. ישנם תחומים מסוימים שנפגעים יותר ואחרים שנפגעים פחות, אבל העסקים פתוחים ברובם ומדיניות הסגרים מעולם לא יושמה בארצות הברית כמדיניות נרחבת לאורך זמן.

 

האם יש לכם למה לחפש כעת עבודה בארה"ב?

התשובה היא בהחלט כן. זה אולי נראה כאילו העולם עמד מלכת בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, אבל העובדה הפשוטה היא, שגם במהלך תקופת הקורנה, טסים בכל שבוע צעירים ישראלים רבים למדינות שונות ברחבי העולם בכדי להתחיל עבודה חדשה בה יוכלו לחסוך מספיק כסף כדי להתחיל את חייהם הבוגרים ברגל ימין. במיוחד ניתן לראות את שימור קצב המצטרפים למעגל העובדים הישראלים בארה"ב, קצב שלמעט תקופות קצרות של מספר שבועות לאורך תקופת המגפה כולה, כמעט ולא נפגע ביחס לשגרה. השאלה שאתם רוצים למקד סביבה יותר מאמץ ומחשבה היא דווקא המחשבה על סוג העבודה בה תרצו להשתלב ועל האופן הנכון ביותר לעשות זאת.

 

במה תוכלו לעבוד בארה"ב?

ככלל, עבודה בארצות הברית בזמן קורונה או שלא בזמן קורונה, היא עבודה שמיועדת לחבר'ה צעירים ובלתי מקצועיים. המדובר בעבודות בהן לא נדרש תואר או מקצוע, אלא יותר בעבודות שמבוססות על שני ערוצים מרכזיים: עבודה פיזית או עבודת מכירות. עבודות פיזיות שכיחות בארה"ב כוללות בעיקר הובלות, עבודה במסעדות ובמקרים מסוימים גם עבודות אבטחה. בתחום המכירות, האפשרויות הן רבות יותר וגם רמת השכר לה אתם יכולים לצפות היא בדרך כלל גבוהה יותר. עבודות במכירות אפשר למצוא בחנויות אופנה, חנויות חוף באזורי תיירות וכמובן בעגלות מכירה.

 

מה הן עגלות מכירה?

ללא שום ספק, העבודה הפופולאריות ביותר בקרב צעירים ישראלים המחפשים עבודה בארצות הברית בזמן קורונה ובכלל היא עבודה בעגלות. המדובר למעשה בדוכני מכירה, בדיוק כמו אלה שאתם מכירים מהקניונים פה בישראל. בעגלות אלה מוכרים מגוון רחב של מוצרים כשכל עגלה מתמחה בתחום ספציפי – קוסמטיקה, ציורי שמן, אביזרי מובייל, אקססוריז אופנתיים וכדומה. עגלות אלה מוצבות בקניונים, מרכזים מסחריים ומרכזי תיירות הומי אדם ומאפשרות לכם ליהנות משכר בסיס ומעמלות מכירה, שיכולות להצטבר לסכומים גבוהים במיוחד, כמובן כתלות במידת המאמץ ומידת ההצלחה שלכם עצמכם בתחום המכירות. המשמעות היא שבהצטרפות לסוג עבודה שכזה, עליכם להיות פחות זבנים פסיביים במכולת ויותר אנשי מכירות אקטיביים המבצעים פנייה לעוברים והשבים ככל שרק אפשר. ככל שתהיו יותר אקטיביים וככל שתהיו יותר אפקטיביים, כך תוכלו ליהנות מרמות שכר גבוהות יותר, שיכולות כאמור, להגיע לסכומים גבוהים במיוחד.

 

איך תמצאו את העבודה המתאימה לכם?

רבים מהישראלים הבוחרים לעבוד בחו"ל, עושים זאת בעקבות המלצה שהם מקבלים מחבר או קרוב משפחה. במודל זה, העבודה בה תעבדו למעשה נבחרה עבורכם בהתאם לניסיון האישי של אותו חבר או קרוב משפחה. אפשרות נוספת, טובה יותר וגמישה יותר, היא האפשרות של פנייה לחברה המתמחה בהשמת עובדים ישראלים בחו"ל. בישראל פועלות כמה חברות כאלה ואצל המקצועיות ביותר, תוכלו למצוא מאגר שלם של מקומות עבודה פתוחים עבורכם גם בארה"ב, במגוון רחב של סוגי עבודות וכן תוכלו ליהנות מחבילת שירות כוללת להסדרת ההגעה ליעד ותחילת עבודה באופן מיידי.

 

https://terminal.co.il/    עבודה בחול עם חברת טרמינל IL

תוכן עניינים

איך להתכונן לראיון עבודה?

בשוק העבודה התחרותי של היום, קבלה לראיון עבודה היא הישג משמעותי. למרות זאת, האתגר האמיתי טמון ביצירת הרושם הנכון במהלך הריאיון שיאפשר את הקבלה לעבודה. הכנה נכונה היא המפתח להצלחה, מכיוון שהיא יכולה להגביר את הביטחון העצמי ולהציג את הכישורים המיוחדים. 

טיפים לבחירת אולם אירועים לחתונה

יום החתונה שלכם הוא רגע משמעותי, כיוון שזה היום שתזכרו לשארית חייכם. כדי שהיום החגיגי הזה יותיר בכם חוויות וזיכרונות נעימים, עליכם לדעת כיצד לבחור את המקום הייעודי בו החתונה תיערך. ניתן לומר כי אולם האירועים הנבחר הוא המרכיב המרכזי שיש בתכנון חתונה, כיוון שזה המקום שישפיע על החוויה הכוללת שלכם ושל האורחים שלכם. 

כל מה שרציתם לדעת על ביטוחי רכב ולמה מומלץ לעשות השוואת מחירים

ביטוח רכב אינו רק דרישה חוקית, זוהי רשת ביטחון פיננסית חיונית לנהגים. מהגנה מפני תאונות בלתי צפויות ועד למתן כיסוי לגניבה ונזק, ביטוח רכב מציע שקט נפשי לכל נהג. יחד עם זאת, הבנת הניואנסים של ביטוחי הרכב יכולה להיות מרתיעה. 

פלא החורף בפורטוגל: מסע לדרום מנשק השמש

כשזה מגיע לתכנון חופשה בחורף, לא פעם מתעלמים מאירופה לטובת יעדים טרופיים. עם זאת, פורטוגל מציעה חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד. במאמר זה, ניקח אתכם למסע אל דרום פורטוגל מנשק השמש, בו תוכלו להימלט ממזג האוויר הקריר ולהתעמק ביופיה של המדינה הקסומה הזו.