דירה למכירה בזכרון יעקב – איך להציע דירה למכירה בצורה נכונה

כשאנחנו מעוניינים לעבור ולהתגורר בדירה אחרת, חדשה, אזי סביר להניח שקודם עלינו למכור את הדירה שברשותנו, זאת בהנחה וכמובן ואנחנו מחזיקים נכס משלנו. מכירתו תאפשר לנו להשתמש בכסף לצורך רכישה של נכס חדש, בין אם באופן שלם ובין אם זה באופן חלקי תוך השלמת הסכום על ידי חסכונות, משכנתא והלוואות.

על מנת שנוכל לבצע את התהליך כמה שיותר מהר וליהנות מסכום כסף אשר מתאים לערך הדירה, עלינו לבצע את תהליך המכירה בצורה נכונה. זה אומר שמהשלב הראשון, אנחנו צריכים להקפיד על כך שהתהליך יתבצע באופן חכם ומדויק בשביל שנוכל לסיים אותו כמה שיותר מהר ולייצר לעצמנו רווח התואם, כאמור, את ערך הנכס.

למשל, אם יש לנו דירה למכירה בזכרון יעקב, אזי שעלינו לדעת כיצד להתנהל איתה, איך להוציא אותה לשוק לצורך מכירה, בשביל שנוכל להתקדם הלאה. באופן טבעי הדבר הראשון שעלינו לעשות זה לקבל החלטה, שאכן אנחנו רוצים למכור את הדירה ולא להשכיר אותה. הבחירה באופציה זו, נובעת לרוב משיקול כלכלי וכן מהעובדה שהרבה יותר פשוט למכור את הדירה ולקבל את הכסף, מאשר להתעסק בכל מה שקשור להשכרתה במשך הזמן. לכן גם נתייחס רק למקרה של מכירה.

 

מה הן האופציות שעומדות לרשותנו?

האופציה הראשונה שעומדת לרשותנו וגם הטובה ביותר היא לפנות אל מתווך דירה שייקח על עצמו את תהליך המכירה. אנחנו יכולים לסגור איתו על חוזה, לפיו הוא יתעסק בכל הנושא של המכירה, בין אם זה פרסום הדירה והשיווק שלה במקומות שונים, בין אם זה יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים, בין אם זה דברים אחרים שיכולים לייצר תהליך מכירה נכון, כמה שיותר מהר.

האופציה השנייה היא לייצר את התהליך באופן עצמאי. זה יחייב אותנו גם לפרסם את הנכס במקורות שונים וגם להיות בקשר עם לקוחות פוטנציאליים, להציג בפניהם את הדירה, את התנאים למכירה ועוד.

על פניו, באופציה השנייה יש לנו יותר שליטה על התהליך, אך האופציה הראשונה היא עדיפה עבורנו, כפי שנוכל לראות בחלק הבא של המאמר.

 

מדוע עדיף לנו לעבוד עם מתווכים?

הסיבה העיקרית מדוע משתלם לנו יותר לעבוד עם מתווכים, היא שהם מכירים את התחום, מכירים את השוק ויודעים איך לייצר תהליך מכירה. במקום שאנחנו נצטרך להתחיל מאפס, בכוחות עצמנו, אזי שהם ידעו לעשות את זה במקומנו בצורה הרבה יותר טובה ומקצועית.

סיבה אחרת, זה יכול לחסוך לנו הרבה מאוד זמן. זה ימנע מאיתנו את הצורך להתפנות לתהליך השיווק והפרסום, זה ימנע מאיתנו גם את הצורך לפנות אל לקוחות שונים ולעבוד מולם. כך אנחנו יכולים להמשיך בשגרת חיינו ולדעת שיש מי שמתעסק בתהליך המכירה עבורנו ועושה זאת בצורה נכונה.

 

תוכן עניינים

פלא החורף בפורטוגל: מסע לדרום מנשק השמש

כשזה מגיע לתכנון חופשה בחורף, לא פעם מתעלמים מאירופה לטובת יעדים טרופיים. עם זאת, פורטוגל מציעה חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד. במאמר זה, ניקח אתכם למסע אל דרום פורטוגל מנשק השמש, בו תוכלו להימלט ממזג האוויר הקריר ולהתעמק ביופיה של המדינה הקסומה הזו.

שתיית מים בחורף

החורף כבר כאן לכן כדאי להקפיד על שתיית מים בכמות מספקת גם בעונה הקרה והגשומה. בקיץ רובנו שותים מספיק מים בגלל מנגנון הצמא שמתפקד היטב

מיטת קומותיים מושלמת לחדר הילדים שלך

כשזה מגיע לריהוט חדר הילדים שלך, מיטות קומותיים הן בחירה פופולרית ופרקטית. לא רק שהם חוסכים מקום, אלא שהם גם מוסיפים נופך של כיף והרפתקה לחדר. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, הבחירה במיטת הקומותיים המושלמת יכולה להיות מכריעה. במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך דרך הגורמים החשובים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.