איך לחפש בעל מקצוע בצפון

חיפוש אחר כל דבר בחיים כמו למשל בן או בת זוג, דירה, רכב ובעל מקצוע, יכול להיות מייגע אם לא עושים אותו בדרך נכונה. זה נכון במיוחד כשאתם רוצים לשכור את שירותיו של בעל מקצוע מסויים, אבל אז אתם מגלים שיש כל כך הרבה מאותו התחום, וכולם נמצאים באיזור הצפון. אז מאיפה בכלל מתחילים? במאמר הבא תוכלו ללמוד על כל המקומות בהם אפשר למצוא בעלי מקצוע מצויינים באיזור הצפון.

  • פייסבוק ואינסטגרם

בעבר, הדרך המקובלת ביותר לחפש מידע מכל סוג שהוא היה דרך העיתונים המקומיים. אבל, מאז שנכנס האינטרנט לחיינו, ובפרט הרשתות החברתיות, חל שינוי משמעותי באופן בו אנחנו צורכים מידע. לרשתות החברתיות ובמיוחד לפייסבוק ולאינסטגרם, יש כוח אדיר בפרסום של אושיות ציבוריות, בעלי מקצוע, חדשות, אירועים וכן הלאה. 

כמעט לכל אדם בישראל כיום יש לפחות את אחת מהרשתות החבריות, ולכן אם אתם מחפשים סטנדאפיסט בצפון, הדבר המהיר והפשוט ביותר שתוכלו לעשות הוא לחפש אחד כזה בפייסבוק או באינסטגרם.

 אתם יכולים לכתוב פוסט שבו כתוב שאתם מחפשים בעל מקצוע מסויים, ולראות אם מישהו מחבריכם לרשת יכול להמליץ על אדם כזה, או שאתם יכולים לחפש עמודים עסקיים של בעל המקצוע עצמו. בעמודים אלו תוכלו לראות מה השירות שהוא מציע ולהתרשם מסרטונים ותמונות שמציגים את עבודתו.

 

קרדיט תמונה:canva
  • אתרי אינטרנט

עוד פלטפורמה מצויינת לחיפוש בעלי מקצוע בצפון היא כמובן דרך אתרי האינטרנט השונים. יחד עם זאת, לא כל אתר אינטרנט הוא בהכרח המקור הכי אמין, ולכן צריך לדעת היכן לחפש. יש אתרים שהמטרה שלהם היא לאסוף את כל חוות הדעת שלקוחות קודמים אמרו על בעל מקצוע מסויים, ולדרג אותם בהתאם. אתרים אלו בודקים את האמינות של בעל המקצוע, ויש להם חשיבות עליונה לפרסם רק המלצות אובייקטיביות, כי אם הם לא יעשו כך, הם עלולים לאבד גולשים לא מרוצים.

אם כך, כשאתם מחפשים ריסוס לבית בצפון ולא יודעים במי לבחור, תיכנסו לאחד מאתרי הדירוג של בעלי המקצוע בצפון, ותראו מי מהם קיבל את הדירוג הכי גבוה ומה היה כתוב בהמלצות. כך, חסכתם לעצמכם זמן יקר, כי מישהו אחר כבר עשה בשבילכם את רוב עבודת החיפוש.

קרדיט תמונה:canva
  • אתר אינדקס

עוד אתר מצויין שמרכז את כל המידע על בעלי מקצוע במקום אחד, הוא אתר אינדקס. אתר מסוג כזה, אוסף בתוכו את כל בעלי המקצוע מאיזור הצפון, ממש כמו ספר טלפונים מקוון, ואתם יכולים למצוא במהירות כל בעל מקצוע שתצטרכו. 

האתר בנוי בצורה של קטגוריות לפי תחומים, כך שאם אתם מחפשים מנעולן בצפון, אתם לא צריכים להתחיל לחפש בין כל עשרות בעלי המקצוע שמופיעים באתר, ואתם יכולים ישר ללכת לתחום הרלוונטי. בנוסף, באתרים אלו פעמים רבות יהיו בלוגים וטיפים שמומחים ממקצועות שונים נותנים, כך שאתם יכולים להעזר באתר הזה כמקור למידע רחב, בנוסף על כך שתמצאו בו את האיש מקצוע אותו אתם צריכים.

  • המלצה ממשפחה וחברים

אחת מדרכי החיפוש הכי יעילות ואמינות, היא באמצעות קבלה של המלצות ממשפחה וחברים. אם הגיע הקיץ, ואיתו הגיעה מכת המקקים לפתח ביתכם, אתם צריכים להזמין הדברה בצפון. אבל, יש סוגים שונים של מדבירים, חלקם עובדים עם חומרים שאינם מזיקים לסביבה, וחלקם עובדים בשיטות מהירות ויעילות.

לכן, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא לשאול את האנשים הקרובים אליכם האם הם הזמינו בעבר מדביר, והאם הם יכולים להמליץ לכם על מישהו. כשאתם מקבלים המלצה מאדם קרוב, אתם יכולים לסמוך עליו שההמלצה היא אובייקטיבית, ואתם גם יכולים לשאול אותו שאלות ולהבין למה הוא ממליץ דווקא על האדם המסויים הזה.

קרדיט תמונה:canva

 

  • המלצות מלקוחות קודמים

אם כבר מצאתם כמה בעלי מקצוע פוטנציאליים בכל האתרים שהוצגו כאן, תוכלו להתקשר אליהם ולבקש מהם לדבר עם לקוחות קודמים ששכרו את שירותם. בעיקר בעבודות גדולות כמו שיפוץ, בנייה או עיצוב הבית, קבלת המלצות ישירה מלקוחות קודמים בהחלט יכולה לעזור לכם להחליט על בעל המקצוע.

  • אתר עסקי של בעל המקצוע

עוד דרך לחפש בעל מקצוע בצפון, היא לכתוב בגוגל מה בדיוק אתם מחפשים, ולהיכנס ישירות לאתר העסקי של בעל המקצוע. אתר כזה יספר לכם מה השירות שהוא מציע, איך ניתן ליצור איתו קשר, יהיו בו המלצות שלקוחות אחרים כתבו, וכנראה תוכלו גם לראות את תיק העבודות שלו. בנוסף, באתר כזה בדרך כלל תוכלו לקרוא מאמרים בתחום, כך שאתם זוכים בשתי ציפורים במכה.

קרדיט תמונה:canva

איך לחפש בצורה נכונה?

מעבר לפלטפורמות השונות בהן אפשר לחפש בעלי מקצוע בצפון, גם חשוב לדעת איך לעשות את זה בצורה הכי יעילה, כך שאתם תוכלו למצוא בקלות ובמהירות את בעל המקצוע לו אתם זקוקים. יש כמה דגשים שיעזרו לכם בחיפוש נכון יותר:

  • רוגע – גם אם יש לכם תקלה דחופה, חשוב לא לפעול באימפולסיביות ולהזמין את בעל המקצוע הראשון שמופיע בגוגל. החיפוש צריך להעשות בצורה רגועה, כי אם עושים אותו בלחץ, עלולים לשלם על כך ביוקר בעתיד. 
  • השוואת מחירים – באתרי האינדקס, או אם אתם מדברים טלפונית עם בעלי המקצוע, תוכלו לקבל מהם הצעת מחיר ולהבין מה המחיר ההמוצע לסוג העבודה. כדי שלא תצטרכו לשלם יותר או פחות ממה שאתם אמורים, השוואת המחירים היא פעולה חשובה.
  • רשימת בעלי מקצוע – כדי לא להגיע למצב שבו אתם תקועים בלי אף בעל מקצוע זמין ברגע האמת, תכינו לכם מראש רשימת בעלי מקצוע שתהיה לכם בשלוף בעת הצורך.

לסיכום

כדי לחפש בעלי מקצוע בצפון תוכלו להיעזר באתרי אינטרנט שמדרגים אותם, באתרי אינדקס, ברשתות החברתיות ובקבלת המלצות מאנשים קרובים אליכם או מלקוחות קודמים של בעל המקצוע. בנוסף, את החיפוש חשוב לעשות בצורה רגועה ויעילה, להשוות מחירים ולהכין לכם רשימת בעלי מקצוע שתמיד תהיה לכם זמינה.