איפור לבנות בפורים

פורים מתקדם בצעדי ענק ועוד רגע הבת תבקש תחפושת מקורית, כזו שתהיה מיוחדת יותר מכל התחפושות האחרות. לא עוד אנה ואלזה – היום אנשים מרכיבים את התחפושת סביב האיפור, וניתן לעשות זאת במקוריות, בקלות ובמינימום מאמץ. אז הצטיידו בערכת איפור איכותית שתחזיק מעמד לאורך כל היום, בחרו את פלטת הצבעים המתאימה וקדימה – בואו נצא למסע ליצירת התחפושת הכי מיוחדת שיש. טיפים, רעיונות, תחפושות מקוריות והדרך ליצור מהאיפור את התחפושת המושלמת בקלות רבה בכתבה שלפניך.

 

אילו תחפושות ניתן לבסס בעיקר על איפור?

ישנם לא מעט תחפושות אותן ניתן לבסס לגמרי על איפור מקצועי וגם על איפור בסיסי למדי. ראשית, יש להצטייד באיפור איכותי, כי הוא זה שהופך את התחפושת למה שהיא. כשיש לנו את האיפור האיכותי, יש לבחור את פלטת הצבעים ולבחור בתחפושת שתהיה הכי מתאימה. רוב התחפושות המבוססות על איפור הינן תחפושות של חיות כלשהן. האפשרות ליצור פנים של חיה בעזרת איפור והאפשרות לבחור בצבעים המתאימים לכך היא זו שהופכת את האיפור לתחפושת מקורית.

גם לילדות צעירות וגם לנערות השימוש באיפור כבסיס לתחפושת יכול להיות מצוין. לנערות ניתן לקחת את האיפור צעד אחד קדימה וליצור תחפושת מפחידה הכוללת חצי פנים דמויות שלד מדמם, עין שנראית כמו יוצאת מהמקום, ליצנית מפחידה ועוד.

 

טיפים כיצד לייצר תחפושות מהסוג הזה

רוצה שלבת שלך תהיה התחפושת הכי מקורית? כיום ניתן לעשות זאת בעיקר עם תחפושות מבוססות איפור. בוחרים את האיפור המתאים ומצרפים לו תלבושת מתאימה ואביזרים. אילו תחפושות ניתן לבסס בעיקר על איפור?

איילה – זוהי אולי אחת התחפושות היפות, כיוון שהיא עדינה, מקורית ומיוחדת. מאפרים את הלחיים בצבע בהיר, מוסיפים נקודות וכתמים חומים על הפנים, וצובעים את האף בשחור. ניתן ללבוש בגדים חומים או שחורים, להוסיף זנב וקרניים של איילה.

חד קרן – עוד תחפושת אהובה במיוחד וצבעונית. צובעים את אזור העיניים, הלחיים והגבות עם צבעי הקשת בענן, בתוספת כוכבים ונצנוצים. אפשר לבחור בכל שמלה צבעונית או לבנה, ולהוסיף לשיער קרן יפה וצבעונית על קשת לשיער.

עכברה – אחת התחפושות הקלאסיות והאהובות היא של העכברה, ולאו דווקא מיני מאוס. צובעים את האף בשחור, את הלחיים בלבן או בצבע בהיר אחר, מוסיפים שפם, אוזניים של עכבר וכמובן בגדים אפורים או שחורים עם זנב.

חתולה – עוד תחפושת אהובה שילדות אוהבות במיוחד. כמו בתחפושות הקודמות, צובעים את האף בשחור, מוסיפים איפור דמוי פרווה בצידי הפנים, מוסיפים שפם ואוזני חתול וכמובן תלבושת תואמת.

סינית – אמנם זו לא חיה, אך זוהי תחפושת אהובה במיוחד על ילדות. צובעים את הפנים בלבן, את השפתיים באדום ומאפרים את העיניים בצורה מלוכסנת. לתלבושת ניתן להוסיף חולצה בסגנון סיני, קימונו וכמובן צ'ופסטיקס בתסרוקת מעוגלת בשיער.

לסיכום, אפשר ליצור תחפושות מקוריות וייחודיות באמצעות איפור לפורים, גם נערות, גם נשים וגם ילדות יכולות למצוא לעצמן מגוון תחפושות מיוחדות כך. התחפושות תמיד מושכות תשומת לב רבה, הן ייחודיות לגמרי שכן הבגדים והאקססוריז מסייעים ליצור את אותו אפקט חד פעמי, וכמעט תמיד הן זולות בהרבה מתחפושות אחרות.