כל הציוד שאתם באמת צריכים לגינה שלכם

יש לכם גינה? מעוניינים להקים חממה ביתית, חצר עם כמה ערוגות של צמחים שיפיקו לכם תבואה פרטית משלכם? עבודות גינון וטיפול בצמחים מאז ומעולם היו חלק בלתי נפרד מהטבע האנושי, שהלך ושכלכל את היכולת והאמצעים לגידול צמחים מסוגים שונים לצרכים שונים. החל מגינות ירק, צמחי תבלין ועד פרחים לנוי – עבודות גינה תמיד היוו מוקד פעילות אטרקטיבי במיוחד עבור חובבים ומקצועניים כאחד.

 

דואגים לגינה שלכם כמו שצריך

כל מי שרוצה לטפח ולתחזק גינה, חממה ביתית, שדה חקלאי וכל צורה אחרת של מקום גידול צמחים, חייב לרכוש ציוד מתאים לטיפול הולם ולתחזוקה שוטפת. תצרכו ציוד נלווה כמו מיכלי קומפוסטר לגינה, כלי עידור וגינון שונים, מחשב השקיה לגינה, ממטרות ועוד מגוון כלים ומערכות נוספות על מנת להפוך את החממה שלכם למושלמת ומתוחזקת כראוי!

 

מערכת השקיה חכמה לגינה

ממש כמו שאנחנו יצורים חיים זקוקים למים, גם הצמחים בגינה או בחממה. הם בכוחות עצמם לא יכולים לקום ולקחת מים מהמקרר, לכן תצטרכו להשקות אותם בזמנים נכונים ובכמויות הנכונות. אלא שבגינות גדולות במיוחד, במקום לטרוח ולהשקות כל צמח בנפרד בזמנים שונים וכמויות מתאימות, דבר שעשוי לקחת זמן רב, תוכלו לחסוך מכם את כל זה ולהתקין מחשב השקיה לגינה שתדע לתזמן ולהפעיל את מערכת ההשקיה בצורה אוטומטית מתוכננת מראש!

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין מחשב השקיה לגינה עם מספר תוכניות שתוכלו לבחור לחלקים שונים בגינה שלכם. חשוב לברר קודם לכן אם המחשב הספציפי שאתם בוחרים מתאים לחממה ביתית או לשטח פתוח, בהתאם למה שאתם צריכים. מחשב השקיה מתאים את הכמויות של המים והתזמון של ההשקיה, שעות התחלה וכיבוי ועוד.

 

מיכל קומפוסט– המזון האיכותי ביותר לצמחים שלכם

פסולת אורגנית היא דבר שמצטבר אצל כל אחד מאתנו – מי לא קונה ירקות ופירות ומשליך כך סתם לפח את הקליפות והשאריות שלהם? במקום לבזבז אותם תוכלו למצוא פתרון ירוק ויעיל במיוחד – להכניס את הפסולת האורגנית אל תוך מיכל קומפוסטר לגינה. כך המיכל יכיל את הפסולת האורגנית הביתית שלכם, ובתהליך הפירוק הטבעי ייווצר לכם חומר קומפוסט איכותי ומובחר לגינה שלכם!

 

איך לבחור את הקומפוסטר שלכם לגינה

קומפוסטר לגינה יכול לבוא בגדלים שונים ובהתאמות אישיות במיוחד לגינה או לחממה שלכם. תוכלו לבחור בין קומפוסטר נייח או נייד. בקומפוסטר נייח תוכלו להעמיס יותר פסולת אורגנית, והוא אוידאלי למי שיש גינה גדולה ו/או מצטברת אצלו כמות של פסולת רבה כמו עלים וענפים שיכולים גם הם לעבור תהליך מחזור ירוק ולהפוך לקומפוסט משובח. לעומת זאת, בגינות קטנות יותר, ניתן לרכוש קומפוסטר לגינה קטן ונייד אותו בקלות אפשר לשנע ממקום למקום בהתאם לצורך.

 

דברים שחשוב לוודא בנוגע לקומפוסט

חשוב מאוד לדאוג שמתקן קומפוסטר לגינה יקבל מספיק חמצן ויישאר לח, שני מרכיבים חיוניים להאצת תהליך ההפיכה של הפסולת לקומפוסט. כדי שזה יקרה מומלץ להפוך ולערבל את התערובת על מנת שכל הבלילה תקבל כמות לחות וגישה נאותה לחמצן, שימריץ את המיקרואורגניזמים לבצע את תהליך הפירוק בצורה יעילה. קומפוסטר קטן ונייד קל מאוד להפוך אותו ולערבל אותו, אך קומפוסטרים נייחים בעלי קיבולת של מעל 100 ליטר תצטרכו לערבל אותם באמצעות ידית מיוחדת המחוברת להם.