הדרך לרכב – איך ליהנות מרכב חדש גם ללא הסכום הנדרש לרכישה

כיום יש לא מעט דרכים באמצעותן ניתן ליהנות מרכב חדש. כך שגם אם אין ברשותכם את מלוא סכום הכסף הנדרש להשלמת הרכישה ואתם כבר חושבים לוותר, ההמלצה היא לא להרים ידיים כל כך בקלות, לערוך היכרות עם כל האפשרויות המוצעות לכם והתבסס עליהן, להחליט אם וכיצד אתם הולכים לעשות את הצעד הזה, בדרך לרכב חדש:

עסקת ליסינג פרטי

יותר ויותר אנשים בוחרים באפשרות של ליסינג פרטי בדרך לרכב החדש שלהם. למעשה, מדובר בעסקה אשר מאפשרת להשכיר את הרכב לתקופה של כ-3 שנים – ומי שבכל זאת רוצה לקנות את הרכב, יוכל לעשות זאת אחרי סיום העסקה.
העסקה מתבצעת מול חברות הליסינג השונות, כאשר תנאי העסקה הם: תשלום של מקדמה (לרוב, מדובר בתשלום נמוך יחסית). בשלב הבא ולאורך כל תקופת העסקה יש לשלם לחברה תשלום חודשי קבוע – אשר נקבע מבעוד מועד. חשוב לציין שבליסינג פרטי הוצאות נלוות כמו דלק, ביטוחים ותחזוקה הם על חשבונות של הלקוח. בתום תקופת העסקה, יש 2 אפשרויות, הראשונה היא לרכוש את הרכב (על ידי הוספה של סכום כסף אשר נקבע מראש). אפשרות נוספת היא פשוט להחזיר את הרכב ולהיכנס לעסקת ליסינג חדשה עם רכב חדש.

אפשרויות מימון

אם אין לכם אפשרות לרכוש רכב חדש, תמיד תוכלו לבדוק את אפשרויות המימון המוצעות לכם בתחום. ראשית כל יש אפשרות לקחת הלוואה מהבנק – ניתן למצוא מסלולי הלוואות לכל  מטרה ובתוך כך גם הלוואה ייעודית לרכישת רכב. אם אין לכם אפשרות שכזאת או שהתנאים שהבנק מציע לכם לא נראים לכם מספיק אטרקטיביים, תמיד קיימת אפשרות לערוך בדיקה עם גופים חוץ בנקאים – חברות האשראי וגופים פיננסיים אחרים, אשר גם הם מאפשרים קבלת הלוואה לכל מטרה ובחלק מהמקרים גם בתנאים טובים.
מעבר לכך, כדאי לקחת בחשבון שבמקרים רבים גם היבואן עצמו או הסוכנות ממנה תבקשו לרכוש רכב חדש, יציעו לכם אפשרויות מימון שונות – בלא מעט מקרים תוכלו גם ליהנות ממימון בגובה של מאה האחוז מהעסקה ובתנאים טובים. היתרון במימון שכזה, טמון גם בנוחות, למעשה אותו הגוף ידאג עבורכם גם לרכב וגם למימון, מה שימנע ממכם הרבה טרטורים ואולי גם כאבי ראש מיותרים.

עסקאות 0 קילומטר

אם גיליתם שאין לכם את סכום הכסף הנדרש לרכישת רכב חדש מהדגם המבוקש על ידיכם יש לכם אפשרות נוספת והיא – לבדוק אופציה לעסקאות 0 קילומטר.
מדובר בעסקאות אשר יכולות להיות מבוצעות מול חברות ליסינג וסוכנויות רכב שונות. בעסקאות אלו למעשה, נהנים מרכב חדש בעלות מופחתת.
הסיבה לכך, טמונה בכך שחברות ליסינג קונות מהיבואנים רכבים רבים מאותו הדגם וכחלק מכך נהנות מהנחה משמעותית – אשר מאפשרת להם למכור את הרכבים בעלות מופחתת ועדיין להרוויח מהמכירה.
האותיות הקטנות הן בעובדה שהרכב נרשם על שמכם כיד שניה – חברת הליסינג רושמת את הרכב על  שמה כיד ראשונה.

לסיכום, אומנם אין מתנות חינם ואם אתם מבקשים ליהנות מרכב חדש, קחו בחשבון שזה יעלה לכם כסף. יחד עם זאת, בניגוד למה שהיה בעבר, שבכדי להשלים רכישה של רכב חדש הייתם צריכים לגייס את מלוא הסכום הנדרש ומראש. כיום יש גם אלטרנטיבות אשר חלקן יכולות להתגלות כמתאימות בעבורכם. לכן, כדאי לאסוף את כל המידע שאתם צריכים על אותן אפשרויות ולקבל בסופו של דבר החלטה נכונה ומתאימה, אשר תאפשר לכם ליהנות מרכב חדש לשביעות רצונכם המלאה.

תוכן עניינים

איך להתכונן לראיון עבודה?

בשוק העבודה התחרותי של היום, קבלה לראיון עבודה היא הישג משמעותי. למרות זאת, האתגר האמיתי טמון ביצירת הרושם הנכון במהלך הריאיון שיאפשר את הקבלה לעבודה. הכנה נכונה היא המפתח להצלחה, מכיוון שהיא יכולה להגביר את הביטחון העצמי ולהציג את הכישורים המיוחדים. 

טיפים לבחירת אולם אירועים לחתונה

יום החתונה שלכם הוא רגע משמעותי, כיוון שזה היום שתזכרו לשארית חייכם. כדי שהיום החגיגי הזה יותיר בכם חוויות וזיכרונות נעימים, עליכם לדעת כיצד לבחור את המקום הייעודי בו החתונה תיערך. ניתן לומר כי אולם האירועים הנבחר הוא המרכיב המרכזי שיש בתכנון חתונה, כיוון שזה המקום שישפיע על החוויה הכוללת שלכם ושל האורחים שלכם. 

כל מה שרציתם לדעת על ביטוחי רכב ולמה מומלץ לעשות השוואת מחירים

ביטוח רכב אינו רק דרישה חוקית, זוהי רשת ביטחון פיננסית חיונית לנהגים. מהגנה מפני תאונות בלתי צפויות ועד למתן כיסוי לגניבה ונזק, ביטוח רכב מציע שקט נפשי לכל נהג. יחד עם זאת, הבנת הניואנסים של ביטוחי הרכב יכולה להיות מרתיעה. 

פלא החורף בפורטוגל: מסע לדרום מנשק השמש

כשזה מגיע לתכנון חופשה בחורף, לא פעם מתעלמים מאירופה לטובת יעדים טרופיים. עם זאת, פורטוגל מציעה חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד. במאמר זה, ניקח אתכם למסע אל דרום פורטוגל מנשק השמש, בו תוכלו להימלט ממזג האוויר הקריר ולהתעמק ביופיה של המדינה הקסומה הזו.