ייצור והתקנת סורגים

תעשיית הייצור בישראל נמצאת במגמת עלייה כבר זמן מה. בשנת 2018 חלה עלייה בהכנסות מהתעשייה שצמחו ב-3.5%. הצמיחה של תעשיית הייצור בבריטניה נובעת מגורם מפתח אחד – אימוץ טכנולוגיה חדשה. זה כולל רובוטים תעשייתיים שיכולים לשמש למגוון משימות. חברות השקיעו רבות בטכנולוגיה החדשה הזו וראו ממנה תוצאות נהדרות. לדוגמה, חברת פורד מוטור ראתה יתרונות עצומים מהשקעתה במערכת ראיית זרוע ומכונה רובוטית, וחסכה להם מיליארד דולר תוך שלוש שנים בלבד. בכל הנוגע לייצור והתקנת סורגים, ישנן אפשרויות רבות. חברות קטנות יותר עשויות למצוא להן זול יותר לייצר את הסורגים שלהן אבל זה יכול להוביל לחוסר בקרת איכות.

כפתרון, חברות גדולות יותר עשויות לבחור בסורגים מוכנים או לשכור חברת התקנה שתעשה את העבודה. ישנם גם יצרני סורגים המתמחים ביצירת סורגים מנירוסטה או כאלה העשויים מחומרים אחרים כמו נחושת ואלומיניום. ייצור והתקנה של סורגים הוא תהליך מורכב אשר נעשה קל יותר עם השימוש בטכנולוגיה חדשה. מכיוון שמכונות לייצור ברים מסוגלות להדפיס במהירות הרבה יותר גדולה, הן מסוגלות לייצר יותר ברים בשעה ממה שהן יכלו אי פעם. מכיוון שחברות כמו GE וסימנס משקיעות במכונות הללו, התעשייה עומדת להשתנות באופן דרמטי למדי. עלות הייצור גם יורדת מאוד מכיוון שמכונות אלו מפחיתות את זמן הייצור בכ-40% ייצור והתקנה של סורגים צפויים לשינוי גדול עם השימוש המוגבר במכונות אלו.

סורגים מיוצרים כיום במגוון צורות וגדלים. ניתן לבחור בין מוטות סטנדרטיים, קצרים או ארוכים, עם או בלי מרווחים. סורגים מיוצרים מותקנים במבנה פלדה תוך שימוש בתהליך המכונה כיפוף סרגל. תהליך זה מוסיף ראש שטוח לקצה המוט ומכופף אותו סביב ציר כדי ליצור את הצורה הרצויה. לאחר מכן מרותקים את החלק על מסגרת הבניין. סורגים הם אחד החלקים הבסיסיים ביותר של מבנה מתכת בתעשיית הבנייה. הם משמשים ליצירת עמודים, קירות חוף, או מהווים חלק מרצפה. בענף הבנייה, סורגים הם חומר בנייה חיוני ליצירת מסגרת של בניין. כל בר מתוכנן להתאים עם אחר כדי ליצור את המבנה המוגמר. סורגים מיוצרים ומותקנים לרוב על ידי פועלי בניין באמצעות תהליך הנקרא חבטות בו הם משתמשים בפטישים ופטישים כדי להכניס את המוט לתוך האדמה. עם זאת, תהליכים ידניים אלו יכולים להיות קשים לניהול, במיוחד כאשר צריך יותר מסתם כמה ברים שהותקנו במהירות וביעילות. כדי לטפל בבעיה זו, יצרנים המציאו מספר סוגים של מכונות אשר מקלים על העובדים באתר לבצע את המשימות שלהם מבלי לשבור את הגב.

שיטות ההתקנה משתנות

סורגים מגיעים בגדלים וצורות שונות, אך סוגי הסורגים הנפוצים ביותר הם סורגים עגולים וסורגים שטוחים. היישומים הנפוצים ביותר עבור סורגים עגולים הם צירי המיסבים המשמשים במסועים ושקעי ברגים, והגלילים המשמשים בגלילים. מוטות עגולים נתונים לכוחות מומנט גבוהים בשל צורתם המעגלית. סורגים שטוחים הם בעלי צורה מלבנית הכפופה למומנט נמוך יותר מזה של סורגים עגולים. מוטות שטוחים משמשים כמיסבים ליניאריים כאשר הם מסודרים אנכית או אופקית על משטח תמיכה, כגון בין שני קירות או מתחת לגוף מסתובב.

ייצור והתקנה של סורגים

התהליך המשמש בעיקר לייצור מוצרים אלו הוא באמצעות עיבוד שבבי CNC, שבו כל חלקי המוט מיוצרים במקשה אחת על ידי חיתוך שלהם ממלאי מתכת

למידע נוסף ולקבלת הצעת מחיר ביקרו באתר שלנו : המרכז הישראלי למסגרות

תוכן עניינים

איך להתכונן לראיון עבודה?

בשוק העבודה התחרותי של היום, קבלה לראיון עבודה היא הישג משמעותי. למרות זאת, האתגר האמיתי טמון ביצירת הרושם הנכון במהלך הריאיון שיאפשר את הקבלה לעבודה. הכנה נכונה היא המפתח להצלחה, מכיוון שהיא יכולה להגביר את הביטחון העצמי ולהציג את הכישורים המיוחדים. 

טיפים לבחירת אולם אירועים לחתונה

יום החתונה שלכם הוא רגע משמעותי, כיוון שזה היום שתזכרו לשארית חייכם. כדי שהיום החגיגי הזה יותיר בכם חוויות וזיכרונות נעימים, עליכם לדעת כיצד לבחור את המקום הייעודי בו החתונה תיערך. ניתן לומר כי אולם האירועים הנבחר הוא המרכיב המרכזי שיש בתכנון חתונה, כיוון שזה המקום שישפיע על החוויה הכוללת שלכם ושל האורחים שלכם. 

כל מה שרציתם לדעת על ביטוחי רכב ולמה מומלץ לעשות השוואת מחירים

ביטוח רכב אינו רק דרישה חוקית, זוהי רשת ביטחון פיננסית חיונית לנהגים. מהגנה מפני תאונות בלתי צפויות ועד למתן כיסוי לגניבה ונזק, ביטוח רכב מציע שקט נפשי לכל נהג. יחד עם זאת, הבנת הניואנסים של ביטוחי הרכב יכולה להיות מרתיעה. 

פלא החורף בפורטוגל: מסע לדרום מנשק השמש

כשזה מגיע לתכנון חופשה בחורף, לא פעם מתעלמים מאירופה לטובת יעדים טרופיים. עם זאת, פורטוגל מציעה חוויה ייחודית שתשאיר אתכם ביראת כבוד. במאמר זה, ניקח אתכם למסע אל דרום פורטוגל מנשק השמש, בו תוכלו להימלט ממזג האוויר הקריר ולהתעמק ביופיה של המדינה הקסומה הזו.